Pages

My Blog List

search this blog :

kamosa - janji palsu




Information: this sites does not save files mp3/wmv/mpeg/mpg etc on thos server. We just show the links which are going to the other links. We are not responsible for the mp3 files which you have downloaded. You are allowed to save the mp3 files in 24 hours. If you want to be save and comfortable in listening the music and if you love music very much, please buy the original CD in the stores.

Lirik Lagu Kamosa - Janji Palsu

Kau gadis manis yang pernah ku cinta
Kini kau pergi meninggalkan aku
Apa salahku, apa dosaku padamu

Kau gadis manis yang pernah ku sayang
Kini kau jauh meninggalkan aku
Teganya kamu, tinggalkan aku sendiri

[*]
Tak bisa diriku tanpa dirimu
Tak bisa hidupku tanpa cintamu
Tak bisa untukku melupakanmu
Mestinya kau pahami aku

[**]
Hidup tanpa dirimu aku bisa gila
Hidup tanpa cintamu aku bisa gila
Mestinya kau sadari apa yang engkau janjikan

Back to [*]
Back to [**] 2x

Semuanya palsu